...

Satan i gatan så mätt man blev igår. Och så matt. Träningen satte sina spår hela dagen då jag tydligen tog ut mig för hårt. Hade knappt käkat frukost så det blir som det blir, dåligt med andra ord.. Redan på uppvärmningen var jag död och innan sista konditionslåten så drog jag ner till omklädningsrummet. Var rädd att jag skulle spy eller svimma eller något dylikt.. Idag har jag sjuuuk träningsvärk men det är ju skönt, att det tar.
Mätt blev jag senare på restaurangen, som var jättemysig och tydligen går Springsteen ofta dit när han är i Sverige. Såg minsann att självaste Han Solo har käkat där också. (Harrison Ford för er som inte förstod det)

Nu blir det Robinsonrepris och frukost. Sen Snabba Cash i Heron City. WOHOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0