bakakaka

Dag två som 28 år. Skaffade mig en nedräknare, tills jag blir 30. Så jag håller koll..




Kalaset igår var trevligt, smörgåstårta och marängtårta och te och livliga diskussioner och berättelser och hundar och kramar och Tomas Brolin på TV och presenter.. Jag fick den här underbara boken av Sandra och Freddie:



Nu jävlar skall här bakas bröd!

Idag ska jag försöka plugga lite inför morgondagen. Typografi står på schemat, fick ett bra boktips av Heidi, tack gumman! Jag tror att det var den boken som min lärare rekommenderade oss att köpa, annars var det något liknande. Får väl söka efter någon billig variant på nätet kanske..
Nu ska jag käka frulle, kolla hemska Paradise Hotel (jamen ja, jag har liksom fastnat nu. FAN) och sen plugga lite. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0