2010.


God fortsättning önskar Peta
:


Det kommer att bli svårt för mig att skriva 2010 när jag ska skriva under kvitton och andra papper nu. Jag hatar att siffrorna ändras varje år. Bah!
Annars har 2010 börjat helt ok. Mitt finbesök åkte hem i lördags vid tre och sen fick vi ytterligare besök av min syster + hennes pojkvän. Jag har läst ut Män Som Hatar Kvinnor, såg filmen dagen efter och konstaterade ännu en gång att böckerna ÄR bättre än filmatiseringarna. Oftast. Jag har även konstaterat att läppstift kräver någon större form av överläpp än den som sitter fast på mitt ansikte. Jag har bestämt mig för att låta mitt töjda hål i örat växa igen. Eller i alla fall till den grad att jag kan få i vanliga örhängen bara.

Om en vecka börjar min vuxenutbildning, grafisk kommunikation A. Jag får inte csn-stöd så här gäller det att hitta ett jobb. Illa kvickt. Hur faan ska det gå till??


Kommentarer
Postat av: erika

alltså, varför får du inte csn-stöd??? :S låter sjukt jobbigt. hoppas det går vägen för dig med jobbletandet i år, det är fan sugröv att inte kunna få något :S

2010-01-04 @ 13:44:06
URL: http://hummingmeadowlarks.blogspot.com
Postat av: Vendela

Svar till Erika:



för att jag påbörjat två eftergymnasiala utbildningar men inte tagit studiepoäng för att jag bodde i lkpg och mådde skiiiiit.. så jag får snällt leta jobb och finansiera allt på egen hand. ska ju iofs bara läsa två dagar i veckan så ett deltidsjobb hoppas jag inte är för svårt att hitta :S

2010-01-04 @ 15:46:05
URL: http://denna.com
Postat av: Sara

Du kan få mitt jobb. Det börjar imorgon kl 7, är en total hjärndödare, ligger i gbg och är pissigt dåligt betalt. Jag är nöjd över att vara hemma igen mao. :P

2010-01-04 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0