071016

Det här är en bild som Metin har tagit, den första bilden på mig och Johan.. Jag minns det som igår haha..! Efter den överförfriskade kvällen på Debaser, då jag och Johan träffades för första gången, så snackade vi lite på Facebook och jag tror vi sa att vi skulle ses på Carmen den här kvällen. Jag gick dit med Hinken först och när Johan + boysen trillade ner så fanns det inte plats nog vid vårat bord. När Johan gick och köpte öl (jag hade såklart utsikt över baren) så tänkte jag "damn, honom ska jag ha!".
Hinken gick vidare efter ett tag och jag snodde en liten plats vid grabbarnas bord. Bredvid Johan..

När kvällen var slut köpte vi fyllekäk vid grillen och Johan lånade min Bruce Williständare och där kom vår icebreaker. Vi bestämde att vi skulle kolla senaste Die Hardfilmen, som ingen av oss faktiskt hade sett. Och det som hände sen ja, vi dejtade, vi blev tillsammans, vi flyttade ihop, vi förlovade oss.. <3

(Ush vilken hemsk bild på oss båda egentligen hahahaha..)


Kommentarer
Postat av: Sara

Äsch, ni är ju alltid jättesöta.

2010-01-05 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0