sunshine für alle.

SOOOOOOOOOOOOOOOL!! Men åtta minus.. Tunnelbanan är igång igen, thank god.. Okej att pendeln gick lite snabbare men orka göra det stora bytet vid tcentralen. Noäee.. Hittills är mitt tåg på lördag INTE inställt, SMHI utlovar tö och plusgrader (Sara skickar sms med varning om översvämning) och det känns ganska ok. Men jag håller fortfarande min tumme hårt, man vet aldrig. Det är ju trots allt Sverige och JAG som ska iväg, jag har alltid otur. Nästan.

Tänkte ta mig in till stan idag, har äntligen hittat en foundation som jag mååååste ha. Jag avskyr min röda hy så nu jävlar ska den väck. Med lite färg och spackel haha.. Sen passar jag på att fixa Saras present också. Om den finns.. Hmm.. Kanske tar med mig kameran in. Men jag blir alltid för feg när jag ska fota inne i stan. "Oj, tänk om någon tror att jag tog kort på honom/henne nu". Vad fan.. Jag måste över min fotografera-människor/miljö-i-stan-fobi..


Det blir mest miljöbilder till slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0