sunday sunday..

God förmiddag världen! Solen skiner, det är 12 komma nånting minusgrader och det blåser fortfarande. Tänkte precis säga att huset är fridfullt idag men just nu rusade busungarna in igen.. Jag har aldrig längtat hem såhär mycket som jag gör just nu. Längtar efter total tystnad. Inga hundar som tassar omkring, inga tvapparater som står på, ingen som säger ett knyst, inga barn som skriker i tid och otid, inga dörrar som hårt stängs igen, ingen tvspelsmusik.. Ååååh, du kära tystnad, jag saknar dig. Inatt somnade jag utan problem med öronproppar, det har jag aldrig gjort förut så då kanske ni kan förstå att jag behövde total tystnad..

Det blev en hemmahelg igen. Mest orkade jag inte gå ut pga det jävla snöovädret, men mitt dåliga humör lyste igenom en del också. Tur att jag köpte True Bloodboxen, så man har något härligt att titta på, men synd att Alexander Skarsgårds karaktär inte klipper av sig håret förrän i säsong två. Attans..

Menar, vad väljer man..??



Långt hår? NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0