str8.

Nu tog jag mig i den osynliga kragen och bokade en biljett till GÖTEBORG den 27/2, klockan 07:07 på morgonen, suck.. Men vad gör man inte? Tänker traska runt i staden som gud glömde ett tag innan det är dags att träffa Sara och Örnsch och Jenny och alla andra goa människor som jag ska festa järnet med! Inför denna resa är det viktigt att: äta rätt, äta mina vitaminer, dricka ordentligt med vatten, hälla i mig vitlök och vitpeppar och ingefära och allt annat som gör att sjukdomar inte fastnar någonstan.

Det snöar ute. Igen. Fast bara små, små flingor som yr omkring. På insidan rutan är det blött, fuktigt, det ser ut som att det regnat ute men nä.. Det är fortfarande pissiga minusgrader och jag får snart köldskador. Men inte på magen, den är kokhet, hur fan kan det göra ont fortfarande??

Det här är min nya frisyr. (Och nu vill jag inte att någon tar åt sig, eller vafan det skiter väl jag i.  Så många läsare har jag inte, men jag har en flatfrisyr. Lesbisk frisyr alltså. Och det vill jag ju inte. Har inget emot homosexuella men jag är väldigt straight.. Väldigt..)


Kommentarer
Postat av: carro

frillan var ju schnygg! och jag tycker den ser heterosexuell ut

2010-02-12 @ 11:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0