right now.

Jag vet att min header ser för jävlig ut, men just nu har jag ingen ork att göra om den. Min kreativitet står på minus. Bor ju som sagt för tillfället ute i Vällingby. Det går bara fint! Blir bortskämt med mat hela tiden och jag befarar att jag kommer gå upp i vikt en hel del, men det är bara att kämpa på för att inte göra det. Helt enkelt..

Idag har jag känt mig lite dålig. Iförrgår kväll vart jag helt täppt i näsan och hade ont i halsen, det gick över igår, men idag mår jag illa och känner mig nästan lika konstig som jag gjorde över jul nu senast.. Crap. Förhoppningsvis är det bara PMS, men man vet ju aldrig. Maginfluensan har väl inte slutat att cirkulera.

I förrgår hälsade jag på JohanL's Ingrig för första gången. Sötaste ungen jag har skådat, på riktigt!



Och här är hon med sin stolta far:



Nu är det snart mörkt ute, klockan är 16:41 så visst går det framåt mot ljusare tider! Jag är dock dödstrött på den jävla snön idag. Jag och Johanna i min klass var ett par meter ifrån att bli rejält mulade av stora snöblaffar som föll ner från taket. Phew! Och stora, tunga istappar hänger ju lite här och var, fan livsfarligt ju! Jag hoppas att snöstormen som var för någon timma sedan är den sista på länge!

USH!!


Jag och Johan fick eget rum i alla fall, med blomtema och en liiiiten liiten TV i hörnet. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0