kuken.

Läget i Stockholm idag stavas K-A-O-S. Kaos. Jo men visst, tbanan inställd förutom i innerstan där den går under jord, överfulla ersättningsbussar och en taxikö som är längre än på nyårsnatten. Kallt ute, kallt inne. Jag ligger i sängen med raggsockar och täcke över fötterna och tittar på Cougar Town som visade sig vara ett 25 minuter långt irritationsmoment. Men ändå tittar jag, för några få korta stunder är det faktiskt lite roligt och jag är inte speciellt kräsen just nu. Jag vill bara att tiden ska gå, snabbt framåt.
Är ganska nervös inför helgen också då det ska komma ännu mer snö och vad händer då med tågtrafiken? Mitt tåg ska gå kl 07:07 på lördagmorgon och vad jag vet så brukar det vara kallare på morgonen och borde inte kaoset vara som störst då? Och om det är snöstorm om exakt en vecka så vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till.. Att lyfta/landa sittandes i ett flygplan när snön yr på utsidan är inte min högsta dröm direkt. Fan fan fan.

En annan sak som irriterar mig är att jag kommer missa ligacupfinalen mellan Man Utd och Aston Villa för jag kommer då befinna mig i staden utan liv.. Borås.. Sportbar? Vad är det?

Kommentarer
Postat av: Olle

Franks sportbar? vid stora torget?

2010-02-23 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0