JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Efter förra vårens besvikelse då jag inte hade råd att åka till Belgien för att se the Get Up Kids på Groezrock får jag nu revansch, DE KOMMER TILL GÖTEBORG I SOMMAR!!!!!
Ingen, INGEN, är gladare än jag.. Min tatuering kommer då vara klar och jag ska stå längst fram och vara 18 år igen.


ten minutes to downtown is ten minutes too far
when my friends all say I'm crazy,
maybe I'm being selfish
maybe I'm just scared
don't be gone when I get home... I need you there
if I had to explain it I wouldn't know were to start
it's like you're falling in love, while I just fall apart
ten minutes to downtown is ten minutes too far
when my heart is saying you're crazy maybe things are getting better... maybe
things aren't so bad
don't be gone when I get home... you're all I have





10 år sen i år som jag började lyssna på detta underbara band. "Something to write home about" är enligt mig världens, absolut bästa skiva. Jag tröttnar aldrig, det finns en låt för varje tillfälle och självklart är det en hel del nostalgi som cirkulerar också. Good times. Jag är så jävla glad att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv! Det bubblar inuti mig och ja, aaah... Jag vet inte! WOHOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0