aint life fucking grand..

Kan väl inte påstå att jag är på topp just nu. Hoppade över träningen idag för att jag på vägen dit kände att min mage inte skulle hålla ett helt pass. Antar att jag har gått och blivit laktosintolerant. Kul..
Johan mår inte bra pga sitt jobb, han är dödsless och är väl på god väg att bli deprimerad. Han och jag är så lika varandra så det är inte sant. Båda vill vara alla till lags, vi är för fega för att säga ifrån och tänker alltid främst på andra. Jag försöker i alla fall få honom att säga till MIG när han inte orkar göra vissa saker som jag har som förslag. Herregud, vi lever tillsammans, är det någon han borde kunna säga ifrån till så är det väl mig?! Ja ja.. Vi får nog båda bättra oss på det där.

En vecka i Vällingby. Det går fint. Dagarna går snabbt.. Börjar längta hem rejält mycket nu. Var hemma och hämtade post i fredags och badrummet ser för jävligt ut. Allt är bortrivet. Men det är ju så det ska vara, golvet hade gjutits och stod på tork. Vi kommer få vitt kakel, grått på golvet och antagligen någon mörkare färg i duschhörnan också. Fräscht. Golvvärme, handdukstork.. När det är klart ska vi ha badrumsfest, alla måste vara i badrummet hela tiden. (Trist när man måste på toa, haha..)

Lite pics:

Moi..



Istappar och träd.



Min älskade, finaste.. <3 <3 <3




Matilda och Elin. (Elin = Johans lillasyster)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0