oldies

Har nu handlat mat, ätit pannkakor med ost (fy på mig), kollat på Beverly Hills (de gamla avsnitten), läst bloggar och glott på gamla foton, på mig bl.a. Blir speciellt arg när jag inser att det är inte bara armar, ben, mage och ass som växer och liksom fylls ut när man går upp i vikt. Även ögonlocken tar stryk. Mitt vänstra ögonlock syns knappt för att det täppts till av en massa fett som fan inte fått lov att vara där! Resultatet är nu att det hänger och jag kan inte sminka mig roligt (med roligt menar jag ögonskugga eller eyeliner) för det kommer bara att rinna ner i ögat eller fastna i vecket. Kul..

En annan sak jag kom att tänka på är att jag inte alls är lika kreativ nu för tiden som jag en gång varit. Hittade lite grejer jag gjort:

Tshirt-tryck och ja, patch-tryck:
(Sångaren i the Killers och Beverly Hills-paret Dylan och Brenda)


Patchtryck:
(Dolph från Rocky IV [som jag tyvärr glömde i London] och känd replik från Dirty Dancing)


En tavla under arbete:
(Nätkompisen Miguel fick förevigas på en bit kartong)


Studentpresent till min kusin:
(Min kusin John när han är liten, iklädd sin Bamsedräkt)


En teckning av Per Hagman, min favoritförfattare:


En schablon jag sprayade på ett elskåp i LKPG..



Bitter och cynisk var jag en hel del under min tid i LKPG..


Hittade även det här:
(Scen från en av de bästa filmerna i världen, Everything Is Illuminated. Mmm, Eugene..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0