illa. jag mår illa.

Mår inget vidare idag alltså.. Har ingen aning om vad som är fel på mig, men jag mår lite illa och är yr. Det började på mattelektionen i tisdags, mådde hysteriskt illa och var tvungen att gå. Sen kom det tillbaks igår kväll och det var ganska jobbigt att sova i natt. Nu mår jag inte riktigt lika illa men är fortfarande yr. Jag hoppas inte att jag får Johans feber och det som han hade förra helgen, vill INTE avboka min tatueringstid, fan, har väntat såå länge nu..

Så här sitter jag, ska kolla på lite Emmerdale snart. Sen funderar jag på att bara lägga mig och läsa. Köpte Anne Franks Dagbok som jag börjat med i veckan. Har påbörjat så många böcker nu men ingen har riktigt intresserat mig, förutom denna, jag älskar biografier! Helst av rocknroll-ikoner men jag tänkte bryta trenden lite nu.

Lite mer av hallen:



Alltså, jag har långt kvar till platina:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0