angst

Jag har riktig söndagsångest, fastän det är måndag, jag vet. Men för mig känns det som att det är söndag och jag ska till skolan imorgon, det ämnet jag försummat under veckan. Såklart. Visste att det här skulle hända. Drar ut på läxorna så länge som möjligt och struntar rent enkelt i att plugga på övrig tid än lektionstid. Jag är lat och förbannat dum i huvudet. Den här helgen har varit kort och sjuk. Johan har legat i soffan med feber hela helgen och idag har jag legat i soffan med grym mensvärk. Och ju senare klockan blir desto mer växer min ångest.. Just nu vill jag bara skrika och gråta, skära bort min livmoder med äggstockar och hela haparajset, ta mina tatueringspengar och sticka någon annanstans ett tag. Blöööööh.. Men det är väl bara att hålla god min på lektionen imorgon. Göra mitt bästa sen dra hem och plugga. Jag hatar lektionssalar! Och jag känner mig bara dum och i vägen och löjlig om jag ber om hjälp. För jag FÖRSTÅR inget!!! Jag skulle inte ens förstå om jag fick en förklaring god åt 5åringar. Matte är för mig något totalt onödigt och LÖJLIGT DUMT!
VAAAARFÖÖÖR ska jag behöva vet hur man räknar ut: (4x5) / 6+9) x 67 - (-6)???? Så jävla dumt....

Är i alla fall nöjd med min fotovägg i hallen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0