<3

Ibland kan jag tänka såhär.. Att, tänk om Johan verkligen är den mannen som det är menat att jag ska leva med resten av hela mitt liv (det hoppas jag verkligen! tro inget annat), och tänk om jag hade flyttat tillbaks till London istället för Stockholm. Jag hade säkert dejtat otaliga engelsmän och det skulle antagligen tagit slut förr eller senare. Just för att det inte är meningen att jag ska vara tillsammans med någon annan än Johan.
Då hade hela mitt liv gått åt helvete för att jag aldrig hittat den rätte. Bara för att jag gjorde fel val av stad att flytta till. Eller, åt helvete är väl rått att säga, men kortvariga förhållanden är ju fan inte roligt alltså. Att bli dumpad är den värsta känslan och att dumpa någon är inte särskilt underhållande det heller.
Undrar också ifall Johan hade varit med om samma sak om vi inte hade träffats.. Att han också hade gått livet ut med 1årsförhållanden hit och dit? Hmmm..
Nej ush. Jag är glad att jag gjorde rätt val, och träffade min andra hälft redan samma kväll. Mitt hjärta fick äntligen en kompis som känner samma sak och har samma intressen, wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0