Vecka två.

Då har jag bokat mitt andra pass på Friskis för den här veckan. Imorgon kl 16 bär det av mot Fridhemsplan igen och jag ser fram emot att svettas som fan. Igår tog jag nog SMguld i att svettas. Men det är skööönt! Och hur trött jag än är efter 30min så kämpar jag vidare och ser en massa jeans framför mig! Fan vad jag längtar efter att kunna gå in i valfri butik och köpa ett par jeans. Att kunna gå ur från provrummet med ett leende på läpparna istället för att sitta kvar i 5 minuter och böla för att INGENTING passar. Jo jo, jag längtar. Men det är en lååååång väg dit.
Just nu är mitt största bekymmer hur jag ska få tag på 2400:- till årskortet. Eventuellet 1400:- för ett säsongskort. Det ska väl pappskallen kunna ge mig. Det tycker jag..

Mitt mål. Ungefär. Såhär smal var jag i 3an på gymnasiet. (Nevermind the tshirt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0