Uäh!


Borta bra men hemma bäst. Grillfesten utanför Hallstavik var trevlig! Jag hade en sur jävla huvudvärk som aldrig gav sig, så partyhumöret var inte på topp. Sen gnager det hela tiden i huvudet att "drick inte för mycket nu för då kommer du må tokilla på vägen hem i bilen". Så njae, särskilt jättefull blev jag inte.
Släkten Ågren var rolig och snäll. Maten var god, ladan var mysig. Jag kom på 6e plats i tävlingen! (6e plats av ungefär 15 pers! Yey! Ja, ibland får jag skryta) Sova kunde jag knappt göra. Var så täppt i näsan och nässprayen låg i bilen 100 meter bort i kolsvart natt. Har alltid svårt att sova på nya ställen. Johan däremot slocknade direkt. Typiskt.

Idag var jag på återbesök på Huddinge Sjukhus. Vi kom fram till att det nog är bra om jag kör vidare med internetbehandlingen för paniksyndrom också. Det tyckte jag lät som en väldans bra idé. Depressionen är ju borta. Nu är det oron som ska väck.
Om några timmar ska jag till Odenplan för att börja kursen! Jag är peppad men samtidigt ganska nervös. Inte så konstigt kanske. Första gången på nästan ett år som jag ska göra någonting! Ska bli spännande att se vad det är för slags människor. Jag hoppas det finns åtminstone EN vettig..

Jag gör ett nytt försök att sälja mina tavlor.
(Klicka för större bild)



De finns i Borås men om någon från Stockholm skulle kunna tänka sig att köpa någon av dem så går det att ordna.
De är målade med akrylfärg på kartong. De är inramade med svart ram och glas.
Storleken har jag inte exakt just nu men de är ca. 60x95. Ungefär...
Priset är diskutabelt. Skicka mig ett mail:
[email protected]

(Tavlorna kanske ser lite suddiga ut men det beror på att jag försökte sudda bort blixtarna som reflekterades i glaset..)

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Åh, snygga tavlor!

Försöker få sålt egna jag med, men känns som o det är dåliga tider för sånt nu:(

2009-09-09 @ 10:07:37
URL: http://najnaah.com/
Postat av: NinaÅ

Nu har du chansen att delta i veckans blogg på min blogg, det enda du behöver göra är att klicka in på min blogg: http://earthangel.blogg.se

och skriva i inlägget: drar igång med veckans blogg! att du vill delta! Kanske det blir du som blir veckans blogg?

Lycka till<3

2009-09-09 @ 19:34:53
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0