tru' blood.

Då är cirkusen igång. Vem ska ta över Tony Gustavssons tränarplats i vår? Stannar Thom Ålund kvar eller blir det kanske AIK's gamla tränare Rikard Norling? Nja, helst inte va.. Jag låter dock experterna i ämnet spekulera klart. Just nu är det bara sorgligt.

Förutom sorgetid på Abrahamsbergsvägen så har även förkylningen återvänt. Det gick snabbt må jag säga. Jag hann vara snorfri i ungefär 2 dagar sen, PANG, så rinner det ur näsan mer än vanligt. Mindre kul. Tänkte att jag skulle bli frisk innan måndag som kommer, då jag börjar min kurs. Eller, fan, frisk innan lördag! Då jag ska träffa Johans farföräldrar för första gången på någon slags grillfest som de årligen har i Norrtälje. Typ.
Vore ju lagom hett och hosta mellan varje mening och snora ner deras hus.

Men jag är i alla fall inte förlamad som senast. Jag snorar lite. Och hostar till lite ibland. Annars känner jag mig inte dålig. Blir nog bättre när mensen försvinner. Go away, jävla mens. Nuuuuu!

Vädret suger, jag ska snart fixa frulle, sen kolla Hem Till Gården (som äääntligen börjat igen) och sen kolla ifall mina True Blood-avsnitt är nedladdade. Jag fuskar. Att vänta på en bra serie när man kan se allt direkt, dumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0