Sweat!

Igår började mitt nya liv. Typ. Jag och Pernilla drog till Friskis och fixade varsitt sånt här kort:



Tyckte jag var helt överkomligt. Träningsformen kanske inte alls är för mig men då vet jag det om ungefär 2½ vecka. Eller vad fan de nu är kvar av den här månaden!
På måndag har vi vårat första pass. Eftersom vi båda är förkylda fortfarande så väntar vi lite. Självklart var jag tvungen att klanta till mig och boka fel på deras hemsida.
Man måste ju boka sina pass och istället för att boka jympa/bas på måndag kl 11:00 så bokade jag samma tid fast IDAG. Åååååh.. Amatör!
Två felbokningar till och de spärrar mitt kort. Ytterligare en sporre att gå dit. Man vill ju inte skämmas.

Igår hade jag världens huvudvärk och stannade hemma trots att jag hade TVÅ erbjudanden om att göra roliga saker. Typiskt. Men jag mådde piss i övrigt också så jag hade ju inte varit ett roligt sällskap.
Idag är det fredag, förhoppningsvis får min älskade sluta tidigare.. Solen skiner! Jag ska snart cykla ner till ICA och köpa frulle. Är så evigt hungrig och det enda som finns hemma är Johans dödsäckliga hjortronsyogurt. FY FAN va äcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0