Snart..

..ska jag gå och lägga mig men jag hittade ett sånt här frågegrejs i någons blogg och var tvungen att fylla i det själv.. Tvångstankar, vad ska man göra åt dem?

Vilken svordom använder du mest? Fan, vantaligen..
Äger du en iPod? NEJ.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller Coop eller City Gross eller Willys.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nya skor.
När var senast någon stötte på dig? Uhm, jag vet inte. Ett bra tag sedan i alla fall.
Vilken är din favoritkarusell på ett nöjesfält? Lisebergsbanan!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja. Varför inte?
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08 of course!
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte nu längre. Eller det beror väl på liksom.
Äger du några POP bandst-shirts? Öh, näe.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra stycken som jag aldrig sitter på. Typ.
Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop. Finast! Min bäbis!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag måååste snart bygga på min arm. Tats alltså.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Äh. Skitsnack.
Har du en blogg? Ja tydligen.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och tillit.
Gillar du din boende-situation? Absolut. I <3 Bromma!
Vilken är din favoritfrukt? Pink Ladyäpplen.
Vad var det senaste du åt? Bakfyllekäk. Blöh..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror på, det motsatta oftast.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min morsa tyckte Vendela var fint liksom. Och tja, det är det väl.
På vilka platser har du bott? Borås, Linköping, London, Stockholm. Flyttat runt en hel del i 3 av 4 städer.. Drygt.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jäklar vad snygg bloggen blev! I Like it, du är grym på layouter hörru..:)

2009-09-14 @ 10:49:17
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0