Scoutbög.

Jag är fortfarande bakis. 13 timmar sen jag vaknade och linkade ut till soffan från sängen och där har jag legat nästan hela dagen. Har pendlat lite mellan datorn och soffan. Fy fan.
Formel1loppet var intressant. Kimi började som 4a och slutade som 3a tack vare Hamiltons felsteg i en kurva som ledde till avkörning. Phew! Jag gillar inte Hamilton, samtidigt som jag tycker synd om honom. Jag tror att hans farsa är väldigt bestämd och har höga krav. Men det är ingen ursäkt att köra med fultaktik på banan.. Det är liv det handlar om.

Och Bajen torskade mot Örebro med ett-noll. Skit. Men jag måste ändå ge en eloge till nye tränaren ifall det är hans förtjänst att bollinnehavet vanns av Bajen och de kämpade faktiskt oerhört energiskt, i alla fall i 1a halvlek. Well hell, nu ska vi bara skaffa oss en målskytt också. För det finns nämligen inte en enda sådan i Bajen i dagsläget.

Helgen var niiiice. Jag och Johan var på Eskilstuna Zoo och jag fick äntligen se en bengalisk tiger! De är så fruktansvärt vackra och tiger i övrigt är mitt absoluta favoritdjur. Till min stora förtjusning kunde man spana på tigrarna med bara ett plexiglas emellan mig och dem. Och en av tigrarna var väldigt nyfiken (eller skitirriterad) på människorna utanför så han stod och dreglade på glaset hela tiden. Det är fan inget litet djur!

På kvällen åkte vi till Nacka för att kolla på när KMK (Knullad Med Kniv, länk HÄR) hade lägenhets/födelsedagsspelning. Det gick bra, inget gick sönder (vad jag vet) och de flesta var glada och nöjda. Jag blev full och kom på ett alldeles nytt sätt att gå på hemvägen. Uhm, don't ask.

Imorgon kl. 11 ska jag och Pernilla träna Friskis-jympa. Herregud! Jag vet inte hur detta kommer att sluta med tanke på att jag är så sjukt, jävla otränad. Kommer antagligen vara tvungen att avbryta efter 5 minuter. Och situps är det ju inte på tal att jag pallar nu. Jag får inte ens upp nacken från golvet. Hej, jag är sjukligt otränad!
Men det kommer snart att bli bättre. Hoppas jag..

Lite bilder.. Tryck på dem för att få dem större..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0