Rock of shit.

Kollar på Rock Of Love på tv400 och spyr över Bret Michaels. Han är en äcklig jävla avdankad rockstjärna som söker kärlek genom att bjuda in ca 10-15 brudar med sillisar och botoxläppar och hångla med varenda en.
Är det så man hittar sin kärlek? Åh fan! Tydligen inte eftersom han nu är inne på sin 4e säsong av helvetet och har fortfarande inte hittat kärleken. HA! Bret Michaels, jag hoppas att du aldrig får känna kärlek igen och att din kuk trillar av..

By the way så kände jag på mina vader idag och fan, de är stenhårda! Nu är jag rädd för att de inte blir mindre, att allt fett blir muskler istället och jag får ha jättevader för resten av mitt liv. Fan. What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0