Parodivardet.

Jamen hallå i stugan! Vilken strålande dag va? Det är fredag, det är mulet, kallt och trist. Mensvärken är ett faktum och nu väntar 4 dagar utan sex. Skitkul!
Men, inte allt är bittert. Jag ska snart göra mig en fruktsmoothie, kolla på True Blood (avsnitt 10, säsong 2, så avslöja inget för mig nu! Gäller speciellt dig Pernilla, hehe..) innan Hem Till Gården börjar. Det borde jag nog hinna.
Sen ska jag duscha, packa och vänta på min ängel sen åker vi ner till Borås.
Att åka ner till Borås ger alltid ångestkänslor. Men bättre att åka med Johan än åka själv. Definitivt!
Jag håller en tumme för mamma att hon får komma hem idag! Hoppashoppashoppas!

Well, annars såg jag en hysteriskt roligt parodi på världens kanske sämsta videobloggare någonsin, Amandavardet. Här får ni se den, hahahaha, underbar:

Originalet är nog faktiskt det sämsta och värsta jag sett. Varenda hårstrå på min kropp reser sig av obehag och pinsamhet. Jag blir mer och mer förbannad när jag ser henne att jag vill hamra sönder hennes ansikte och slita av stämbanden. Så att man slipper se henne. Undra om det är NÅGON som har henne som förebild. Herregud, världen är fan tragisk. Jag vill inte vara med längre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0