Nej nu..!


England krossade Kroatien med 5-1 igår. Fan vad skönt! Äntligen har de börjat rycka upp sig..

Jaha. Kursen i måndags var finfin! Dock började vi med att gå igenom Photoshops färg-, markerings- och penselverktyg. Det mesta av det kunde jag så det var bara att snällt sitta där och lyssna.
Allt kommer att gå väldigt fort. Mycket som ska klämmas in på 10 gånger. Jag ser mest fram emot att lära mig lite In Design och Illustrator.
Nu på måndag ska vi ta med egna foton som vi vill redigera. Yey! Ska bli niiice.

I natt drömde jag att Johan dumpade mig. Helt stört. Vi satt i soffan och kollade på fotboll och helt plötsligt säger han till mig "nä du, börjar inte det här bli lite tråkigt? Känner inte du det också?"
Och trots att han aldrig sa "jag gör slut med dig" så var det så jag uppfattade det. Och ja, det han menade.. Så jag fick ju panik självklart. Vaknade ett tag därefter av att jag inte kunde andas.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till i verkligheten ifall det blev så. Herregud jag blir ju tvungen att elda upp typ allt jag äger och har för att ALLT kommer att påminna mig om Johan.
Jag får helt enkelt hoppas på att han inte tröttnar på mig än. Den dagen, den jävla sorgen.

Idag blir det eventuellt ett besök på Friskis&Svettis vid Fridhemsplan för att kirra månadskort för 150:-
Bra kampanj! Sen åter hem och se klart de två sista avsnitten av True Blood säsong ett. Fan va trist när jag kommer ikapp och måste vänta i en vecka på nästa avsnitt. Blöh.. Men men, den som väntar på något gott.

Och ikväll ska jag nog göra om min bloggdesign. IGEN. Om jag inte ska träffa Lina. Vi får väl se!


Jag längtar tillbaks! Men ser mest fram emot nästa sommar. Kreta igen! Åååh, bästa ön..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ah, jag håller med om Kreta. Jag ska oxå dit nästa år. Fantastiska underbara ö!



F ö har jag pluggat både InDesign och Illustrator. Det är rätt bra program, särskilt InDesign!

2009-09-11 @ 10:31:39
URL: http://maryfuckingspoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0