Maybe I fall hard!

I natt drömde jag att mitt och Johans förhållande var pissdåligt. Han började meka med bilar och jag försökte förgäves nå honom på hans mobiltelefon hela tiden. Vi pratade knappt med varandra. Jag försökte dock! Jag gav aldrig upp, men från hans sida så verkade det som han givit upp för längesen.
Det var tokäckligt! Jag hatar mina drömmar när de ter sig så här. Och det händer ofta! Varför??
Är det så att mina drömmar har blivit något slags testcentrum? "Hur skulle Vendela reagera i den här situationen? Bäst vi testar henne genom att simulera det i drömmen". DET ÄR INGET ROLIGT LÄNGRE, JÄVLA HJÄRNA!

I alla fall.
Att kunna hjälpa mamma över helgen kändes bra. Kändes dock piss att lämna henne ensam igår när hon fortfarande inte mår bra! Jag lämnade över stafettpinnen till moster och kusin som nu baskemej får ställa upp!

Annars var det väl en ok helg. Vi gick omkring lite på stan i lördags, det var ju höstmarknad. Jag köpte en mössa på H&M och brända mandlar, of course. Det är därför man går på marknad. För mandlarnas skull. Mmmm..
Sen drog vi ut till nästa folkmassa, Knalleland, och där köpte jag nya träningsskor, en t-shirt från Gina Tricot och ny hårfärg som ska sättas i idag! Annars tog vi det lugnt, passade opp på mamma och åt. Åt åt åt.. Fan vad jag ser fram emot träning den här veckan! Ska köra tisdag, onsdag, fredag, söndag tänkte jag.

Ska snart bege mig till Huddinge. Igen. Så jävla onödigt egentligen, att man inte kan lösa sånt här på annat sätt. Men men, jag har väl ändå inget att göra.. Efter det tänkte jag ta en promenad i stan om vädret håller i sig. Ta med kameran kanske.. Fastän jag är trött att fota naturen. Men hösten är ju vacker. Tog förresten inte ett enda foto i Borås. Dock på vägen dit. Molnen var fantastiska över Vättern. Lägger väl upp dem senare. TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0