Jag rear ut min själ, allt ska bort.

Om det är någon som känner för att köpa en gammal, härlig analog kamera så passa på nu!
En hyfsat oanvänd Canon EOS 3000, 38-76mm objektiv (tyvärr har jag tappat bort linsskyddet), inbyggd blixt.
Du får köpa den för 700:- och då ingår en väska till den också! Bra va?

(Tryck på bilden för att se större version)



Idag har jag varit rastlös och allt jag kan tänka på är nästa träningspass. Gårdagens var underbart! Lite mer intensivt än det i måndags och ibland ville jag bara lägga mig ner och ge upp. Men då tänker jag på Kreta nästa sommar och hur jag inte vill skämmas och gömma mig på beachen längre, då fortsätter jag och kämpar mer än någonsin!
Jag lade förresten ut en annons på blocket för min kamera i ren frustration över att jag är pank och måste få ihop 3000:- tills den 25/9.. Dels det och dels att jag innan det satt och SYDDE IHOP SMÅ HÅL I MINA LEGGINGS!
Jag har inte ens råd att köpa ett par 99:- leggings på H&M.. Fy fan.
MEN, som tur är, så har jag träffat världens absolut bästa, snällaste, godhjärtade människa!
När jag i gråt och snor satt och beklagade mig över allting (jag har naturligtvis inte berättat för honom att 3000:- måste betalas så snart, jag vill ju alltid klara mig själv) så sätter den underbara mannen in den summan på mitt konto!!!
Villkorslös kärlek kallas detta. Jag hoppas att alla någon gång får uppleva detta. Helt sinnessjukt!

Johan Ågren, jag älskar dig så ofattbart mycket.. Mitt hjärta, min kärlek, min bästa vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0