Jag är...

..TRÖTT!

Tröttare, tröttast. Ska snart gå och sussa, måste ju få lite vila innan det bär av till Friskis vid Hornstull. Tänkte bara visa er vad det är jag håller på med 3 timmar varje måndag.

Bl.a denna skapelse, som är gjord i Photoshop (kul att äntligen lära sig hur Layers fungerar. Fan på tiden..):



Jag lånade en ritplatta och blev hooked. Min önskelista till jul kommer enbart att bestå av en ritplatta. Like it, LOVE it..



It's raining cats and dogs utanför. Deluxe också. I morse vaknade jag av en kraftig regnskur och då menar jag fan k k r a f t i g. Jisses.. Den här skuren är dock inte lika farlig. Men man vet inte, med min tur så börjar det väl ösa ner hagel precis när jag ska försöka sova.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det grymt roligt att lära sig Photoshop och allt som finns? Jag använder mig jämt av layers, man kan få fram extremt mycket snygga effekter med dem.. Fin bil sweets!

2009-09-29 @ 14:26:10
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: jennysomintekanstava

BILDERN var fin.. inte bilen...:)

2009-09-29 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0