idiotkukjävlaskithelvetesfitta

I kväll blev jag bestulen på min cykel.
Jag cyklade ner i ilfart till tbanestationen eftersom jag hade bråttom till kursen. Ställde cykeln vid alla cykelställ och låste den. När jag kommer tillbaks ca tre timmar senare är den borta. Låset också.
Jag blev så jävla arg, förtvivlad och ledsen att jag bölade hela vägen hem.
Min älskade, finaste cykel. Jag som hade längtat så efter den och fick äntligen upp den från Borås förra månaden.
Nu är den borta, antagligen slängd i något dike eller så tycker idioten som snodde den att den är fin och lackerar om den (skulle inte förvåna mig, den ser splirrans ny ut).
Polisanmälde detta och det roliga i det sorgliga är att i beskrivningen skrev jag "har ett klistermärke som sitter på ramen och på det står det "BAD COP NO DONUT".
Undrar ifall de kastar bort min anmälan direkt eller om de sätter span på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0