Hung over.

Jag och Sara pratar på msn och kom in på ämnet familj och jag nämner min låtsasbroder.. Jag skrev då detta:

"det är han som är anledningen till att jag sitter här idag. annars kanske jag hade vart på ibiza, med upp-pumpade läppar och bröst, sönderblonderat hår och hiiiiigh heels på mig. och dansat till eurodisco varje kväll, vart med i wet tshirt comps och haft sex med britter på dansgolvet under ett skumparty.. who knows!"

Det är ju så sant också. Vem vet vad som hade hänt om farsan inte hade gift om sig med, det där, och hon hade haft en son som fick mig att lämna pojkbandsträsket och börja lyssna på riktig musik som t.ex Weezer, Millencolin och Smashing Pumpkins? Huh, hemska tanke!

Annars är jag mest förfärad över den här bilden på Sarah Jessica Parker:



KOLLA IN HENNES BEN! Eeeuuuu! Om jag var hon skulle jag köpa såna där tjocka tantstrumpbyxor. Och det med basta!

Jag och Johan kollade på Bakfyllan, The Hangover, idag. Hahahaha, klockren och underbar!

"Stu: She's got my grandmother's Holocaust ring!
Alan: I didn't know they gave out rings at the Holocaust.
"


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad är det för kurs du ska börja, kexet`?

2009-09-02 @ 11:09:58
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Vendela

jag ska läsa grafisk design en gång i veckan till november, börjar på måndag! yey!

2009-09-02 @ 13:40:51
URL: http://wendylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0