Hermans sommar.

Fortfarande är jag bitter efter gårdagens sorgliga upptäckt. Helvete! Jag är så sjukt ledsen och så heligt förbannad. Vet inte vad jag ska ta mig till. Hoppas träningen senare hjälper mig att släppa ut aggressioner.
Är inte alls peppad på träning men vafan, jag vet ju att jag kommer må bättre efterår. Vad är 45 min av ens liv? En piss i Mississippi som mamma skulle sagt.

Gårdagens grafiska formlektion gick bra. Lekte mig fram till en ganska snygg bild. Tyvärr glömde jag att ta med den hem på mitt USBminne så ni får se den nästa vecka. Kanske.
Fick inspiration av en underbar herre vid namn Stian Hole, som använder sig enbart av Photoshop när han skriver barnböcker. Så här kan en av bilderna se ut:


 

Jag tycker han är helt fantastisk! Önskar att jag kommer bli sådär bra i framtiden.


Kommentarer
Postat av: erika

jaa, det är så jag har tänkt lägga upp det :) det känns bra, som sagt, det här är sista chansen jag ger mig själv. jag måste klara det..



mm, i know what you mean, är något nere nu med. men det finns ju rimliga skäl till det så..



hoppas du får peppa till dig snart, tråkigt med cykeln bara :/ det är ju inte direkt det roligaste att lägga pengar på, speciellt om man har krasst med det. men det är sjukt många som blivit av med sina senaste dagarna, undra vad det beror på? :/

2009-09-22 @ 15:17:37
URL: http://melodiesanddesires.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0