Fiolbögen.

Yes oh yeah! Då var jympapasset nummer ett avklarat! När jag stod i stora hallen och väntade på att det skulle köra igång kände jag mig skitlöjlig och tänkte för mig själv "vad fan gör jag här bland alla kärringar?". Jag fortsatte att känna mig löjlig tills vi skulle springa runt i hallen för andra gången. Då gick den bättre delen av hjärnan igång och upprepade i huvudet att "jag gör det här för MIN skull och jag behöver det!". Sen orkade jag inte bry mig om att svetten rann på alla möjliga ställen och att mina åttahundrafemtioelva valkar slängde sig hit och dit under vissa övningar. Jag vet ju att de kommer att försvinna om jag bara fortsätter, ligger i och ger järnet!
Om ett tag är det väl dags att gå upp från Bas till Medel och sen ska jag även testa spinning och kanske ger jag mig in i gymvärlden? Vem vet?
Nu har jag i alla fall börjat. Jag gick dit. Jag var med. Jag är sjukt stolt över mig själv! För ett halvår sedan hade jag inte ens kunnat tänka tanken på att springa omkring i en stor grupp sådär. PEPP!

Nu har jag ätit en fruktsallad och om mindre än en timma ska jag bege mig till Odenplan för att lära mig mer om Photoshop. Göttans. Bra måndag!


Johan som Fantomen, hahaha.. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0