En Alaska tack.

Det är nästan sinnesjukt så jävla lat jag är.
Johan: Äh, jag tänkte köpa pizza. Ska du ha nåt?
Jag: Njae.. Eller..? Jo jag tar en sån.
Fan också. Men jag kan ju peppa mig själv med att jag ska träna imorrn igen. Dagens pass var lite mjäkigt. Vanligtvis är ett pass på 45 minuter sen 10 min stretching och avkoppling. Men idag slutade allting efter 30 min! Kollade upp det efteråt och det stod på schemat att det bara var i 30 min, så note to self: kolla alltid tiden på passen!!
Dock var ledaren grym! Hon hade roliga rörelser och lade in en massa boxningstjafs. Me like! Jag kanske ska börja boxas? Dock utan riktiga slag mot ansikte. Man vill ju inte se ut som en kullerstensgata i ansiktet liksom.


En annan bild jag gjorde med ritplattan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0