Da da..

Visst är det underbart att väggar och golv i det här huset är så tunna att man hör när kvinnan på våningen nedanför gullar med sin unge i en halvtimma. "Dadadadaaa, gulliguuuuuulll" osv.. Blöh, jag spyr.

Träningsvärken är ett faktum och jag hoppas att det inte är lika illa i morgon kväll då jag ska köra pass nummer två. Räknade ut att jag nog hinner med sju eller åtta jympapass under september månad. Kanske ger jag gymet en chans också. Sen får vi se hur jag ska få råd att köpa årskort. Man kan ju ta det på avbetalning men det är så drygt..
Sen fick vi inbetalningskort på kursen igår också. HELA den återstående summan på 3000:- ska vara betalt senast den 25/9. Grattis Vendela! Fan fan fan fan fan fan fan.. Vad ska jag göra? Jag får inte mer än 1500:- i månaden..
Och inget har jag att sälja heller. Förutom en analog Canonkamera från början av 2000talet.
Någon som vill köpa?

En rolig bild, "Fantomen på operan" (klicka för att se större bild):



Nu ska jag äta en banan och ett äpple och glo på del 2/säsong 2 av True Blood. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0