Brillmongot.

Äntligen har nya the Hills börjat sändas. Pepp! Första avsnittet innehöll redan en stor portion drama, kan bli bra det här. Det sämsta: Spencers klädstil - oversized cowboyhatt med matchande boots, utanpå jeansen. Uääh! Hillbilly..

Annars fick jag hem provbågar som jag beställde i måndags. Efter att ha provat 5 par och de var hemska, såg jag inget hopp när jag öppnade den sjätte påsen. Men, där var dem! Mina blivande glasögon! Såhär ser dem ut:



Inga svarta, emobågar här inte! Nu är det nya tider, ny stil. Jag har alltid velat ha båglösa glajjor. Och nu har jag hittat dem! Billigt är det också men jag kan inte beställa riktigt än.. Får väl åtminstone skaffa ett jobb först som fan är lättare sagt än gjort. Seriöst! Kan den här satans lågkonjunkturen lägga sig någon gång?!

Nu ska jag traska ner till Abrahamsbergs Video och hämta mina skor. Håller en tumme att de kommer att passa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0