Borås. Brs. Booorås. Hell.

Vaknade av att mamma ringde. Hon ligger kvar på sjukan, ryggmärgsprovet visade ingenting. Nu har de tagit ytterligare med blodprov och stackars mamma har stickningar i händer, fötter och bakhuvud.
Om Johan är med på det så åker vi nog ner imorgon. Det gör ont i hela mig när jag tänker på att mamma ligger där helt själv. Och det enda hon sa när jag sa att jag kanske åker ner imorgon var "men gud det ser för jävligt ut hemma hos mig". Som om jag bryr mig om det.. Jisses..

3h 45min kvar sen är det dags för träning igen. Wöööh! Jag är peppad. Sitter ju bara och väntar av tiden typ. Fast nu är det Hem Till Gården och det får man ju inte missa!


Bästa mamma och jag!




Kommentarer
Postat av: Becca

Fint av dig att åka ner till din mamma!



Hoppas det ordnar sig med henne. Min mamma hoppade studsmatta i somras nån gång, och bröt foten. Hon har precis börjat jobba igen efter en lååång sjukskrivning. stackars små mammor alltså.



kram!

2009-09-24 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0