Bill Compton.

Ja. Jag skrev antagligen det här förra veckan, men jesus vad hooked jag blev på True Blood. Och efter att ha sett andra avsnittet nu på TV så är jag ännu mer peppad! Jag har nog skrivit här att jag ska ladda ner och kika på det sättet. Laddade ner avsnitt 2 och 3 men andra saker har kommit i vägen.
Skulle gärna vilja se del 3 nu men då måste jag ha hörlurar (för Johan sover) och det tycker jag är läskigt. Jag är ju fan mörkrädd och att då kolla på en serie som innehåller mycket blod, våld och vampyrer (som dessutom bara kan visas vid mörkrets infall) blir ju då lite jobbigt för mig.
Hur som helst så är vampyren Bill sjukt het. Inte min påse chips alls egentligen men aah, there's just something there..

Min påse chips ligger och sussar efter en hård dag på jobbet. Jag hoppas verkligen för hans skull att nästa firma han jobbar på blir bättre! Ingen idiotchef och roligare jobb..




Kommentarer
Postat av: bec

Ja, det är en bra handling i serien, men ibland tycker jag det blir lite american pie-varning på det hela tyvärr=/

2009-09-03 @ 07:56:57
Postat av: Vendela

American Pie, hur menar du nu??

2009-09-03 @ 14:32:09
URL: http://wendylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0