Yäääh.

Jävla härj är vad det är som pågår utanför köks- och sovrumsfönstret. Det hackas bort asfalt och borras hål. Eller nåt, vad fan vet jag om byggarbeten? Men det låter högt och väldigt irriterande i mina öron i alla fall, och då är det aldrig bra. Jag trooor att de ska bygga in trottoaren en aning så att busshållplatsen får plats, men helvete, det har inte varit några problem som helst där på snart 2 år! Så varför göra om NU? De kan väl koncentrera sig på vårat badrum istället som ser krigshärjat ut..

Ska snart dra och träna, tidigt idag! Men ja, skönt att ha det avklarat, så kan jag åka hem, äta lunch, kolla på nya Gossip Girl och softa lite innan jag ska iväg till kursen igen.
Note to self: TA MED ANTECKNINGSBLOCK DEN HÄR GÅNGEN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0