SURPRISE!

Jag funderar på det här med överraskningar. Är det bara för folk med pengar? Tydligen. Man kan ju överraska någon med en god middag eller, med nybakat bröd om man nu har råd till ingredienserna..
Well, läste en blogg på Friskis Community (ja, jag är med där, lätt att hålla reda på hur mkt man har tränat osv) och hon som ägde bloggen skrev en må-bra-lista inför hösten/vintern. En saker var ju självklara, t.ex tända ljus, baka, ta fram raggsockarna. Sen skrev hon att man skulle "vrida upp kärlekstermometern". Förslagen var "..bio, överraskningshångel, middag, ett vackert vykort, fest... du väljer själv metod".
Och det är fan sant, det behövs mer överraskningar. Speciellt i ett förhållande. Så fr.o.m imorrn så ska jag börja överraska mera! Hur fan då vet jag inte. Men jag ska försöka.
Överraskningar är ju jävligt kul!

[Förresten, Icas senaste är fan det bästa på länge. I looove it!]




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, överraskningar är roliga att ge, men man, iaf jag, tröttnar snabbt när jag inte får något tillbaka..(och jag menar inte endast materialistiska saker (:) som vi pratade om förut har jag för mig

2009-10-19 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0