Surprise, I'm lazy..

Det där med överraskningar höll ju en dag.
Idag har jag bara koncentrerat mig på att göra ett snyggt och moget CV för att sedan skicka iväg det till 10 utvalda företag i hopp om att någon av dem kanske kan prioritera mig. För en gångs jävla skull.
Jag är sjukt less på att bara gå hemma nu. Känner mig som en dålig hemmafru som hela tiden borde städa, diska, laga mat, fixa blablabla.. Det är inget för mig. Eller, visst kan jag städa, men det är inte särskilt kul när det hela tiden känns som att det är min lott i livet just nu, tills jag skaffar mig ett arbete.

Jag hade tänkt att baka. Men luften gick ur mig framåt eftermiddagen och jag blev en zombie som mest oroade sig över sin rygg och blev en sån där hemskt hypokondriker och tänkte hela tiden cancer.

Tänker i alla fall gå och träna imorrn. Gör det ont i ryggen får jag väl ta det lugnt helt enkelt och känna efter vad jag pallar och inte pallar. Men jag vägrar sitta still hemma. Heeell no!
Sen kanske jag bakar på fredag, eller imorrn på dagen. Ska även försöka få tag på antingen vårdcentral eller kiropraktorn som Micke tipsade om. Hoppas mer på det sista..

Till sist vill jag bara säga att Johan, du är den mest fantastiska människa jag träffat.
Dina kramar när jag är ledsen ger mer än vad du tror.
Älskar dig.. <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0