Rollercoaster.

Näe, det blev inget In Designplugg idag, vi började tydligen med Illustrator, troligen bäst så. Det var mycket intressant, jag lyckades få till en mycket färgglad och skum illustration av Johan, såklart, min favoritmodell.. Funderade på att bespara er detta hemska första försök till konst på dator men, äh.. Fuck it, här är den:



Visst fick han en fin hudfärg? Oooh ja.. Äh, tiden går alldeles för snabbt när man sitter och funderar, gör fel, gör om, tar en rökpaus för att fundera på saken, gör om och gör fel och gör om igen och när man till slut har börjat om för 4e gången och känner sig peppad, då tar tiden slut och man får snällt vänta tills nästa vecka innan fantasin får flöda igen. Nej, det måste man inte. Men jag är inget bra på det här med nedladdning, så jag får i alla fall vänta tills Johan kommer hem imorrn eftermiddag så han kan hjälpa mig.

Träna imorrn. Kl. 16. Själv. P ska plugga.. Men det är lugnt, var ju själv när jag tränade på Hornstull, så det är lüüüügnt.. Får väl se om mina knän håller hela passet. Iiik!
_________________________

Lyssnade precis på Kents nya låt, Töntarna. Bättre än jag trodde. Jag var nästan rädd när jag tryckte på play men, näe, svängigt men det låter fortfarande vackert som bara Kents musik kan..
Lyssna HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0