PUCKO

Jag erkänner, jag läser fjortisbloggar. Mest för att få mig ett gott skratt men det brukar mest bli så att jag tycker synd om dem eller så skäms jag för deras skull så till den milda grad! Ibland blir jag irriterad och vill säga dem ett par sanningens ord men ångrar mig och tänker "äh, de växer väl upp snart de också".
Ikväll ska i alla fall en utav dessa ihåliga idioter medverka i Aschberg på TV8. HERREGUD! Det måste jag se.

Annars är det två timmar kvar tills jag ska plågas på Friskis&Svettis golv än en gång. Ett medelpass har Pernilla tvingat med mig på. Shit.. Tror det blir soffläge resten av dagen sen, oh yes..

Förresten, Johan, jag tror jag har hittat din julklapp:



Kommentarer
Postat av: johan

haha "Jesus tittyfucking Christ" :)

2009-10-27 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0