Mrs Clean.

Alltså, ju mer jag stirrar på min illustrering av Jenny i förra inlägget så blir jag mer och mer o-nöjd. Jenny ser hysteriskt nykristen ut! Vilket hon verkligen inte är. Världens bästa Jenny..
Men bilden får vara kvar ändå. Hon kanske blir något smickrad, vem vet..

Solen skiner, det är fredag, det är Johans aaaaabsolut sista dag på hans SKITjobb han haft i snart tre år. Eller, är det tre år? Hmm, nje, två va? Shit, jag har ingen koll.. Det beror nog på min nikotinbrist som börjar visa sig nu. Huuaa..
Städning på schemat, just det. Fan va tråkigt. Jag vill inte. Men å andra sidan kan jag inte sitta framför datorn hela dagen, IGEN. Nä, nån jävla måtta får det va.
Nu ska jag ta en cigg sen fan, blir det städa av!

Kommentarer
Postat av: Jenny

.. fast jag är ju nykter i en period just nu= nästan nykristen..:)

Och jag ÄR smickrad. Jag tycker den var fin! Du är världens bästa, sötnos:*

2009-10-09 @ 14:09:51
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: erika

alltså, det gäller nog bara att "hålla ut".. och inse att det här med att tappa vikt är ett projekt. jag har ju tidigare bara lagt av, för att.. ja, jag var inte skinny på 3 träningspass! och hur realistiskt är det? :)



så kämpa på bara, du är asduktig!! och skriv och hojta såfort du tappar suget, så peppar vi ihop, promise? :)

2009-10-09 @ 19:37:00
URL: http://melodiesanddesires.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker också att den var JÄTTEFIN! Och ja... du vet vad man säger... När fan blir gammal blir hon religiös :)

2009-10-09 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0