MÄNS.

Fy fan vad jag känner mig svullen. Till och med min oversized tshirt som jag brukar träna i känns tight. Det finns bara nackdelar med att ha mens. Eller nej, fördelen är ju att då vet man att man inte är gravid i alla fall. Phew! För det är inget jag tänker bli inom en snar framtid. Efter Hem Till Gården på 4an så kommer typ nyheterna sen trav och sen ett program som handlar om kvinnor som föder barn. Och slö som jag är orkar jag inte gå till bordet för att ta upp kontrollen och stänga av, eller byta kanal. Nej då, jag sitter där och lider och hör dessa kvinnor skrika som att de blir torterade. Å andra sidan, det är väl en form av tortyr? Min åsikt..

Jag svettas som en finne i en bastu redan och smärtan i magen är ganska olidlig. Jag hoppas verkligen att jympapasset kommer råda bot på det. Ååh jag hoppas.
Jag är grym förresten, kl 17 idag kommer jag ha avverkat 12 jympapass den här månaden! Synd bara att jag inte märker någon skillnad. Får se ifall spinning är mer effektivt. Börjar med det imorgon! Wohoo!


Jag saknar dig brudjävel!!!! Jag önskar dig all lycka i Göteborg, jag kommer snart ner och härjar runt med dig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag saknar ju dig också! Jäkligt snyggt kort du hittat där. Haha!



Bäst för dig att du kommer och härjar snart! Jag kommer ju att vara i ett socialt vacuum i Gbg.



:)

PUSS!

2009-10-23 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0