Kanackas.

Herregud vilket jävla fylleslag det blev i lördags. Det blev en fin uppslutning till min lilla fest, sammanlagt typ 12 pers trängdes i soffan för att kolla fotboll. Men sen flyttade vi brudar ut i köket och det blev vilda diskussioner om bl.a huruvida man kan ha sex med någon som har stomipåse....
Vid 22-23tiden drog vi vidare till Sumpan, till den nya rockklubben som var helt tom på folk. Det var vi (minus Sandra och Bea) och kanske 5 pers till. Så vi gick till Garbo istället och här någonstans försvinner mina minnen. Tydligen så dansade och dansade och dansade jag hela tiden och var jätteglad! Enligt Pernilla.
Mina foton i kameran vittnar om dubbelhaka och synlig mage emellan knapphålen på klänningen. Herregud. Fr.o.m imorgon blir det träning för hela slanten den här veckan. Jag längtar tills jag mår bra igen, gårdagen gick ut på att hålla mig vid liv i soffan. HELA dagen. Har nog aldrig mått så dålig efter en utekväll och jag mår lite bättre idag men det känns fortfarande ganska ostabilt.

Snart ska jag och min arbetslöse man (han börjar nytt jobb om en vecka) åka in till Odenplan för att möta Mariette och hennes karl som har vart i storstan sen i lördags. Ska ta en fika någonstans, mycket trevligt!

Här är ett foto från lördagen som jag tyckte var lite spexig. För de andra bilderna är mest bara hemska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0