I <3 JOHAN!

Lördag förmiddag, jag gick upp halv tio (somnade vid fyra i morse kanske) och känner mig ganska fräsch ändå. Stannade hos Pernilla till två ungefär, plockade upp mannen i Sumpan med taxi. När vi kom hem kände jag mig pigg i alla fall fast huvudvärken var skitjobbig. Tog två alvedon och en halv liter vatten, sen läste jag tre kapitel ur Aldrig Fucka Upp [Jens Lapidus]. Snart klar med den. Bra. Då ska jag börja på Greven Av Monte Cristo [Alexandre Dumas] som jag fått låna av Johans morfar.. Jag älskar böcker! Och efter den har jag Män Som Hatar Kvinnor [Stieg Larsson], Brick Lane [Monica Ali], Montecore [Jonas Hassen Khemiri] och Girlfriend In A Coma [Douglas Coupland] att plöja..
Blir en fin bokhöst/vinter det här!

Gårdagen var i alla fall en höjdare. Träningen var skön, trots begynnande knäproblem. Det blev samma ledare som vi hade i onsdags så jag hängde med bra i rörelserna. Sen stressade jag hem, kastade mig in i duschen för att så snabbt som möjligt kunna dra till Solna. Det blev tacos och vin+smultronläsk. Mmmm.. Så jävla gott allting var! Jag blev tokmätt och fick ont i huvudet. Men jag höll ut. Och hade en trevlig kväll! Inte visste jag att jag var ganska bra på Guitar Hero i alla fall, haha!

Johan, min finaste älskade människa, ligger och sover fortfarande. Tror att han var mer berusad än jag igår.
Ska iväg senare och handla present till Marsha, sen tänker jag kolla lite fotboll på TV, innan det är dags att ta på sig finkläderna, gå ner till Brommaplan och fira den bästa norskan i Sverige.. Tyvärr så försvinner hon ju iväg om en vecka. Men då har jag i alla fall någon att hänga med i Oslo! [Har ju aldrig varit där..]


Sad to see you leaving..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0