Hey Ho.

01:55 är klockan och jag undrar varför jag fortfarande är vaken. Uuuh.. Suttit och knåpat med Illustrator i ett par timmar. Gjorde den här på JENNY:



Blir ju lite trist då jag inte lärt mig hur man skuggar osv. Och jag orkar inte med tutorials eller långa texter på internet. På måndag ska jag lära mig i praktiken direkt istället. Väntar tills dess.

Imorgon ser dagen ut såhär:
Vakna, kolla mailen, käka frukost och kolla Hem Till Gården samtidigt. Hänga framför datorn, söka jobb, pilla med Illustrator, städa (dammsuga, damma, plocka, putsa badrummet), lämna över min sålda Stringhylla till köparen (YEY!), äta någonting (antagligen left overs från idag), idka snusk med min heta karl sen få lite sömn innan lördagens träningspass och resa till Ingarö begins. Och senare på kvällen blir det FÄÄÄST! Sweet. Längesen jag var kanackas nu..
Okej men. Nu måste jag faktiskt slita mig. Det är ju inte så att jag skriver på en spännande roman liksom. God natt! TJO!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den var ju JÄTTEFIN! Fan, vad duktig du är..

Jag tror ingen någonsin målat av mig förut så jag blir nästan lite gråtfärdig..:)

2009-10-09 @ 13:55:55
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0