Ge mig ett T! TE!

En heldag på stan med min partner in svett, på jakt efter bodys och leggings. Vi hittade allt vi ville ha. Jag hittade mer än jag ville ha. Kom hem med ett par glansiga, rosa leggings som satt som en smäck men tyvärr visade de lite mer än vad jag hade tänkt mig. Jag är nämligen ganska rikligt utrustad med kvinnans näst värsta fiende, celluliter, på låren. Så, nej. Imorgon blir det att byta till något som ja, inte sitter riktigt lika "som en smäck"..
Pernillas outfit är helt grym! Vi kommer vara så sjukt snygga imorgon hahaha.. Det ska bli kul, spännande också. Jag känner ju bara värdparet på festen vi ska till. För ett halvår sedan hade det varit otänkbart för mig att gå på en fest där jag bara känner två pers. Men nu jävlar! Nya tider för Vendela.

Annars sitter Linda Rosing i SVT's studio och deltar i Debatt tillsammans med läpp 1 och läpp 2. Hennes läppar alltså, de lever sitt egna liv, eller så har de dött i hennes ansikte. De dog av chock, därav den svullna uppsynen.
Jag vet inte vad jag skriver om, vad jag vill ha sagt är att Linda Rosings läppar är det fulaste jag vet. Överläppen är ganska mycket större än underläppen och vem i helvete sa att det var snyggt? Bobby? Helvete.. Försvinn ur media för alltid!

Förresten, när blev Emil Johansson snygg?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Heja Vendela! Det är bra jobbat, man måste göra nya saker... Jag läste en bra sak en gång: Om du gör som du alltid har gjort, kommer du få vad du alltid har fått. Word!

2009-10-30 @ 11:29:44
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Jenny

Good work! Det är bra att du gör saker som du inte skulle ha gjort förut, det är ju sånt som krävs för att man ska växa som människa och blabla. (psykoanalys-jenny-deluxe) (vi skyller på alldeles för många terapitimmar)

Ha en trevlig helg! Pussss

2009-10-30 @ 11:35:45
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: tobie

du kan va en sann pedofil : (

2009-10-30 @ 14:58:54
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0