Duuude!

Måndag. Grått. Kallt. Tidigt. Jag vaknade för en halvtimma sen utav att telefonen ringde. Det var en kvinna från Runö som ville säga att kursen ikväll är inställd pga att läraren är sjuk. Det var ju, kul.. Inte alls. Med tanke på att det bara är 3 gånger kvar.

Well, helgen var slapp och skön. Förutom det hysteriskt jobbiga spinningpasset i lördags förmiddag. Efter det låg jag i soffan hela dagen, surfade på nätet och kollade film.
På kvällen kom Kristofer, Rickard och Martin hit. De hade hyrt två filmer och köpt smågodis för över 100:- tror jag minsann. Herregud..
Filmerna var braaaa.. En var ett brittiskt drama som handlade om hur en 24årig man acklimatiserar sig i det riktigt livet efter att ha suttit i fängelse i mer än halva sitt liv. Tragisk, men fin.
Den tragiska, fina upplevelsen kan ha förstörts något eftersom vi innan den kollade på Tropic Thunder, som kan ha varit den bästa actionkomedin jag någonsin sett! Robert Downey JR gör en fantastisk roll och sen gillade jag Tom Cruise också, haha.. Ja, vill ni skratta ordentligt någon kväll så hyr den!

Igår var det en tragisk dag för fotbollen. Bajen torskade mot råttorna och Man Utd torskade mot Liverpool. Fan. Så vi säger inget mer om det.
Det bästa med gårdagen var att jag och Johan firade 1 år och 11 månader. <3 <3 <3

Jag har ny design. Igen. Den tidigare var liiite för färgglad för min smak. Just nu. Så den här får duga så länge..

Nu ska jag iväg och träna. Jympa sen lite styrketräning efter det. Sweetness.


Tropic Thunder




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tropic thunder är faktiskt typ den enda filmen jag gillar med Tom Cruise. Har aldrig varit förtjust i honom men i den här är han ju underbar!

2009-10-26 @ 11:07:19
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0