Dom packa byxa och tröja..

Ush. Den här dagen började inte alls bra. Arbetsförmedlingen kan göra vem som helst deprimerad. Men det var ganska smärtfritt i alla fall. Efter det gick vi runt på jakt efter en mössa till Johan. Han hittade en jättefin på Stadium och den jag ville köpa kostade 499:-
FÖR EN MÖSSA! Fy bövelen.. Men den var fin, det var den..
Efter det blev jag deprimerad eftersom det blåste och var svinkallt och jag har bara mitt lilla löv till jacka på mig när jag egentligen borde ha världens tjockaste. Den tjockaste jackan jag har som hänger hemma går liksom inte på mig längre. Eller jo, men då kan jag bara ha en tshirt under annars ser jag ut som Michelingubben precis innan han spricker. Not attractive.. Får väl se vad ett par månders träning till kan göra. Fastän jag skulle behöva jackan redan NU. Sviiinkallt ju (både inne och ute..)

Näe. Deppig som fan över saknaden av pengar satte jag mig i soffan när jag kom hem och övervägde att inte gå och träna, vilket ändrades när jag läste en kvinnas blogg på Friskis community, vilken kämparglöd hon har då! Varför kan inte min motivation vara sådär stark? Jag är en svag individ, som i helgen drack alldeles för mycket öl för mitt eget bästa och dagen efter åt jag upp resterna från chipsskålarna och drack upp 1½ liter fruktsoda, själv. Senare på kvällen åt jag en halv, stor påse Kinapuffar. Ush ush..
Men, trots all den skiten jag fick i mig i helgen så gick passet idag riktigt jävla bra! Jag var inte lika utmattad efteråt och under själva passet tog jag i mer och mer hela tiden, ända fram till stretchningen. Skööönt. Då kanske det är dags att trappa upp snart, till medelpass. Hua, vi får väl se..


Ett rum i en stuga på Ingarö.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fast vet du vad, kexet? En väldigt viktig sak är oxå att inte slå och skälla på sig själv när man gör såna saker som att länsa chipsskålar och dricka för mycket öl. Det tjänar ingenting till, förutom att få en att må dåligt. Tänk istället att "det var gott, det var kul. Strunt samma, nu tar jag nya tag". Jag är imponerad över att du ändå har en sån träningsmotivation som du ändå har. att du går iväg fast att du inte känner för det. Jag tror på dig, vetdu..:) Puss älskling!

2009-10-14 @ 12:00:48
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: Angelica

SV: Skönt, då vet jag att jag varken är ensam eller mentalt störd. Pheew.

2009-10-15 @ 09:17:17
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0