Cinnamon

Idag var det tydligen kanelbullens dag. Jag åt inte en enda. Fick reda på det för sent men, jag tror inte att jag hade ansträngt mig till mitt yttersta ändå för att äta en då min mage fortfarande har varit fucked up idag.
Det blev inte fest för mig då jag igår fick magknip av det värre slaget. Soffläge hela dagen/kvällen och även en bit in på dagen idag.
Dock orkade jag gå och träna kl. 18 men gav inte allt. Dessutom var det en man som spred en mycket äcklig lukt av kebab blandat med svett i hallen så spykänslorna infann sig mest hela tiden. I 55 minuter. BLÖÖÖH!

Bajen vann idag! Inte ofta man får bli glad över sånt längre. Men idag kom den mycket efterlängtade vinsten. 1-0 blev det och vi har Simon Helg att tacka för det. Ett underbart, vackert mål var det också!
Imorgon ska jag bara ta det lugnt, kolla på lite serier sen dra till kursen då vi ska börja med In Design. Mycket spännande ska det bli. Jag är så peppad! På kursen, på träning.. Aah, lovely..

Simon Helg, vilken hjälte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0